عکس و بیگرافی ماریا شاراپوا

عکس و بیگرافی ماریا شاراپوا

ماریا آوریل ۱۹، ۱۹۸۷ در Nyagan، یک شهر در غرب سیبری، جایی که پدر و مادرش، یوری و یلنا، از بلاروس یک سال پیش از آن فرار کرده بودند برای جلوگیری از تابش از چرنوبیل به دنیا آمد. هنوز هم نزدیک به محل فاجعه، خانواده اش به خانه خود را به عنوان پناهنده ترک دوباره زمانی که وی دو ساله بود. Sharapovs (ماریا با استفاده از شاراپووا زنانه) در حالی که برای دریای سیاه در شهر سوچی، سپس به عنوان روستا رفت و آمد مکرر و خانه نور تنیس روسیه، یوگنی Kafelnikov شناخته می شود حل و فصل است. یوری مهندس در Nyagan به بوده است. اما به عنوان خانواده منعکس از در خانه به بعد، او می توانست فقط به آنها را با هم نگه دارید.

عکس و بیگرافی ماریا شاراپوا


تنها فرزند، ماریا پدر و مادرش سعی کنید همه چیز، از رقص و موسیقی را به ورزش تشویق می شد. او تنیس چهارمین بعد از تولد او را کشف کرد، زمانی که پدر خانواده دوست، Kafelnikov را داد تا او را از پسرش راکت تنیس دانلوپ قدیمی است. جان ریخته شد. ماریا به سختی تا کنون که برش پایین، ترک خورده، عیاشی و خوشگذرانی destrung از دست او از لحظه ای که او آن را برداشت کنیم. هر روز او توپ را در برابر طرف خانه رسید.

با زمان ماریا شش، مربیان تنیس محلی تشویق یوری او را به مسکو برای فدراسیون تنیس روسیه در نظر گرفته شود. در آنجا، او wowed RTF سر مربی یوری Udkin، که احساس او بهترین بازیکن تنیس او تا به حال دیده بود.

اما چیز بسیار ساده در روسیه، که در آن نظم کهن بود در حال تغییر نیست. دولت روسیه برنامه توسعه تنیس روی آن افزایش یافته بود و پس از ورزش، وضعیت المپیک در اوایل ۱۹۸۰s به دست آورده بود. اما حتی اگر بودجه کافی در دسترس بود، پدر و مادر ماریا به دنبال مشاوره از مارتینا ناوراتیلووا، که معتقد بودند که ایالات متحده خواهد بود که بهترین مکان برای نوجوان به او آموزش. Sharapovs ناوراتیلووا در طول نمایشگاه در مسکو ملاقات کرده بود. افسانه تنیس برای ارائه کمک های خود بود.

ماریا با پدرش به Bradenton، فلوریدا مهاجرت کردند، اما یلنا مجبور به ماندن پشت زمانی که او می تواند یک ویزا دریافت نمی شد. هنگامی که وجود دارد، پدر و دختر پذیرفته شده خود را در جهان معروف Bollettieri ورزشی آکادمی. آنها همچنین یاد گرفته به انگلیسی صحبت می کنند، ماریا برداشت بسیاری از این زبان در زمان یک ماه است.

ماریا و پدر او را به سفر با اندک ۱۰۰۰ دلار در پشتوانه خود را از روسیه به فلوریدا ساخته شده است، با هم از پس انداز زندگی و هدایای خود را از پدربزرگ و مادربزرگ و دوستان خراشیده. یوری همچنین به تخمی که در لانه مرغ میگذارند تا مرغ تخم کند کوچک با کار در معادن سیبری اضافه شده است. مطمئن نیستید حتی در جایی که Bradenton بود، آنها در نهایت در دولت آفتاب در میان catcalls از پدر و مادر شکایت ماریا خارجی بود، بیش از حد جوان و با استعداد به اندازه کافی رسید. Bolletieri، با این حال، چیز خاصی در او حس. ماریا تحصیلات خود را در “کارخانه رویا” خود را به مدرسه تنیس همین است که امثال آندره آقاسی، Seles مونیکا، مری پیرس و پیک جیم بود، آغاز شد.

در ابتدا، یوری به حال برای ماریا هفت ساله پرداخت در Bollettieri بازی. تا پا به این لایحه، او در همه شیوه ای از شغل ها کار می کرد، از جمله نگهداری سبزی در یک زمین گلف است. این دو حتی نزدیکتر در طول این مدت رشد. ماریا سعی برای تمرکز در تنیس، در حالی که یوری متمرکز در بقای خود. او شروع به وارد کردن ۱۲ و تحت مسابقات، و تبرئه خودش به خوبی، با صعودی به # ۱۵ در گروه سنی خود را.

در این زمان، Bollettieri ارائه نگاهی اجمالی ماریا در گروه مدیریت بین المللی، نمایندگی ورزش جهانی و آژانس های بازاریابی است که متعلق به آکادمی خود را به execs. آنها به دور منفجر شد، و بلافاصله او را در بورس تحصیلی کامل قرار داده است.

زندگی ماریا و یوری راحت تر شد، اما به هیچ وجه آسان است. حسادت رقبای روسی بد دهن کردن مرتب از او. رژیم آموزش های او در عین حال، شدت یافته است تا حد زیادی. دوربین های ویدئویی ضبط شده او را از هر حرکت در طول عمل، هر دو برای شکستن فرم خود و وقایع رفتار او. ماریا با مربیان نشست به بررسی همه چیز، از حالات صورت را به زبان بدن. هدف به حداکثر رساندن عملکرد خود را با هدایت احساسات خود را به رسانه ها مثبت بود.

کار سخت پرداخت. در سال ۱۹۹۷، ماریا برنده مسابقات بین المللی ادی آقای تازه وارد، ناراحت کننده Burlet Bernice در دور اول در بخش ۱۴-تحت.

مارتینا ناوراتیلووا، ۱۹۹۲ NetPro

سن ۱۱ سالگی، ماریا تقسیم زمان بین خود IMG، خانه او را فقط در خارج از تامپا، و دادگاه لس آنجلس رابرت Lansdorp، که او به عنوان مربی اصلی او در زمان بود. یک سال بعد، یوری شروع به دریافت بی تاب است. در یک نقطه، Bollettieri بود که توضیح می دهند به او که قوانین ۱۲ سال مانع از رقابت به عنوان یک حرفه ای است.

در حال افزایش است

در آوریل سال ۲۰۰۰، درست یک هفته کوتاه ۱۳TH تولد او، ماریا به سرقت برده در مرکز صحنه زمانی که او پشت دو بار مبارزه را به نفع خود بازی (۷-۶ (۸-۶) ۶-۴) فوق العاده در برابر Myriam Casanova، و گرفتن عنوان در دختران ۱۶S ادی آقای تازه وارد مسابقات بین المللی تنیس.

مقایسه شروع شد به بزرگان مانند تمام زمان Seles. اگر چه بازی های خود را متفاوت بود، ماریا نمایش داده شده تعیین و وقار تحت فشار است. برای تلاش های خود، او به دست آورده اولین بار ورزش او را “افزایش جایزه ستاره.”

در سال ۲۰۰۱، در سن ۱۴ سالگی، ماریا تبدیل طرفدار و برای اولین بار خود را در یک رویداد آی تی اف در این نزدیکی هست ساراسوتا ساخته شده است. او ادامه داد: در آکادمی در تمام طول سال در آماده سازی برای سال ۲۰۰۲، هنگامی که او را از یک برنامه کامل بازی. هنوز نسخه نهایی ویندوز سون، ماریا در سال بعد در یک یادداشت بالا افتتاح شد، پیشرفت نهایی جوانان استرالیا باز. تنها ۱۴، او جوانترین فینالیست در تاریخ این مسابقات بود. نشان دادن میل شدید او را برای دادگاه چمن، او در در جوانان ویمبلدون در ماه ژوئیه است. پس از آن، او به مطبوعات گفت که او خواهران ویلیامز در مناظر او بود.

چند ماه بعد، ماریا به عنوان کارت های وحشی در اقیانوس آرام زندگی کلاسیک بازی دعوت شد. در تنها رویداد ۳ خود را طرفدار، او را از طریق Rippner پنیر بری (۵-۷ ۶-۲، ۶-۲) در دور افتتاحیه پاره. اگرچه او به Seles در بازی بعدی خود سقوط کرد، او به اندازه کافی برای جلب یک نقطه در رتبه بندی WTA در شماره ۵۳۲ انجام داده بود. ماریا رفت برای رسیدن به فینال در پنج متوالی مسابقات ITF مدار، برنده سه تن از آنها. او همچنین در توکیو در اوپن ژاپن بازی، رکوع در دور اول به امانوئل Gagliardi در سه مجموعه است. او به پایان رسید در سال ۱۸۶ در جهان رتبه بندی شده است.

ماریا صعود خود را در سال ۲۰۰۳ ادامه داد. او در سال در مد چشمگیر آغاز شده، آلیاژها را از طریق مسابقات مقدماتی خود را برای اولین بار او را گرند اسلم آزاد استرالیا واجد شرایط است. رقیب او، ۱۰-بذردار رناتا وراکووا، ارائه چند نمونه از مشکلات به عنوان ماریا اعزام ۶-۳ خود، ۷-۵٫ او همچنین تا به حال هیچ مشکلی با ماریا Goloviznina (6-3، ۶-۲) در دور بعدی. در آخرین مسابقه خود را از مقدماتی، ماریا، آلنا Vaskova را با سهولت، ۶-۱، ۶-۲ گرفته شده است.

دور باز باز استرالیایی نه کاملا به عنوان نوعی به او بود. ماریا به کلارا Koukalova در دو مجموعه از دست داد. در برابر، در عین حال، او با ماریون Bartoli به همکاری. این جفت ارز ضرب و شتم النی دانیلیدو و کارولین ویس، قبل از اینکه توسط Pascual پاسکوال و پائولا سوارز حذف شده است.

ماریا در ۱۰۰ صفحه در رتبه بندی جهان ترک پنج ماه بعد در DFS کلاسیک در بیرمنگام، انگلستان. در راه خود را به نیمه نهایی، او را مورد ضرب و شتم Evgenia Koulikovskaya، Dechy ناتالی، ماری Gaianet Mikaelian و النا Dementieva. شگفتی واقعی بود که او را به ژاپن Shinobu Asogoe تنها یک گام به دور از نهایی سقوط کرد.

بازی ماریا بهبود یافته است، مخالفان خود را نیز رشد بلندتر است. بزرگترین حذفی علیه او در سطح سر و صدا که در آن او به بازی بود. حتی اگر طرفداران یکی از مسابقات ماریا نگاه نمی کنید، آنها معمولا می تواند او را از پایه grunting می شنیدن. سبک خشن و بی ادب او پرتاب کرد برخی مخالفان، که سوال او واقعا مورد نیاز به محدوده اطراف دادگاه در چنین سطح بالا واحدی که نسبت بین دو مقدار الکتریسیته یا صوت را بیان میکند.

نیک کتاب Bollettieri

ماریا cirtics خود را در ویمبلدون، که او را به عنوان یک کارت وحشی وارد خاموش می شود. در مواجهه با اشلی Harkleroad، یک بازیکن دیگر به ویژه با صدای بلند، ماریا برنده ۶-۲، ۶-۱٫ بعد او از النا Bovina دور انداخته شوند، راه اندازی مرحله نهایی مسابقات ۱۱th-بذردار یلنا Dokic. با ساق خود را به او آزار، ماریا همچنین بازی دو برابر مخلوط با الکس Bogdanovic تا به حال به خودش از آن بخشی از قرعه کشی بهانه. اما او آماده برای Dokic بود، درآمد ۶-۴، ۶-۴ پیروزی. اجرا شگفت انگیز ماریا در ۱۶ دور با شکست سه مجموعه را به سوتلانا کوزنتسوا به پایان رسید. با این حال، او توجه داشته باشید که او واقعی بوده، به عنوان رتبه خود را به ۹۱ افزایش یافت.

چند هفته بعد، در هماهنگ کردن برای باز آمریکا، ماریا ترساندن به Clijsters کیم قرار داده، گسترش خود را به سه مجموعه در یک بازی در لس آنجلس. اما دادگاه های سخت در مرغزار فلاشینگ بیش از حد برای او به اثبات رساند. پس از پیروزی دشوار ویرجینیا پاسکوال Pascual، او در دور دوم خارج شده است.

رفتن به پاییز، ماریا برای دستیابی به موفقیت باقی مانده آماده است. او در ماه اکتبر تحویل داده، و تبدیل شدن به جوانترین برنده سال (۱۶ سال، پنج ماه و ۱۶ روز) در تور WTA با در نظر گرفتن تک و دو برابر (با تامارین تاناسوگارن) عنوان در اوپن ژاپن. او و تاناسوگارن نگه داشته در نورد در لوکزامبورگ با یکی دیگر از پیروزی. ماریا همچنین به جنس در تک، حذف یکی دیگر از بازی فوتی و فوری به Clijsters. در رویداد نهایی خود را از فصل در کبک، ماریا را با عنوان تک آهنگ دوم راه می رفت، پس از Milagros Sequera نهایی بازنشسته با مچ پا شکسته سمت چپ مجبور شد. رتبه بندی WTA ماریا را تا ۳۱ شروع به پریدن کرد.

علامت گذاری به عنوان HER

برگشت در ملبورن آغاز ۲۰۰۴، ماریا را به مشکلات در استرالیا باز زد. او از دو برابر جراحت پا کشیده، امید را به دل و روده آن را در قرعه کشی تک. اما آناستازیا Myskina به بسته بندی خود را در دور سوم فرستاد.

در ماه فوریه، ماریا دوباره شک و تردید عمل، در اقیانوس آرام پان در توکیو است. پس از پیروزی دور اول، او را به هانتوچووا Daniella افتاد. خبر بهتر بود دو هفته بعد، زمانی که ماریا نقل مکان کرد به در ۲۵٫ بازی در ممفیس، او جنس در تک رسید، قبل از گرفتن توسط قهرمان احتمالی ورا Zvonareva سرنگون. از دست دادن تلخ و شیرین بود، به دلیل Zvonareva یک دوست بود، و این دو زوج نیز در دو برابر شد. آنها آمدند تا به طور خلاصه، با این حال، در فینال.

اشلی Harkleroad، NetPro 2003

چند ماه آینده به ارمغان آورد یو پی اس بیشتر و فراز زندگی برای ماریا. سرنا ویلیامز برای اولین بار در زندگی حرفه ای خود مواجه است، اما بدانند از بازی او را با مشکل مواجه بود و مسابقه را از دست داده است. در ماه آوریل، او رسید به شماره ۱۹ در جهان (یکی خود را از روس ها شش هفته در بالا ۲۰). چند هفته بعد در برلین، او را به دور سوم پیشرفته، و پس از آن به جنیفر Capriati از دست داده است. در رم، ماریا النا ناراحتی Dementieva، اما دو دور بعد ارد Elia شکست خورد.

ماریا به فرانسه مطمئن نیستید باز چه به انتظار رفت. بذردار ۱۸ در رولاند Garros، او به یک چهارم نهایی ظاهر خود را در یک رویداد گراند اسلم به مسیر Zvonareva شلاق. اما حباب خود را در شکست مستقیم مجموعه به پائولا Surez. برخی از منتقدان تعجب که آیا ماریا به Kournikova آنا بعدی به مقصد است. او مشتاق بود به خودش را از بقیه متمایز است.

ماریا در ماه ژوئن، بیانیه ای که در چمن در بیرمنگام با برنده عنوان های تک و دو برابر ساخته شده است. با استفاده از رده بندی جهانی خود را در ۱۵، ماریا سرشار از اعتماد به نفس عنوان به ویمبلدون بود.

او مسابقات اعزام: یولیا Beygelzimer، آن Keothavong، دانیلا هانتوچووا، امی Frazier در مجموعه مستقیم افتتاح شد. Frazier 13TH رتبه داد ماریا اولین آزمایش واقعی خود، تسلیم معافیت های چند در خود ۶-۴، ۷-۵ مبارزه.

هوش مصنوعی Sugiyama ژاپن مجموعه ای از ماریا برای اولین بار در شیب یک چهارم نهایی خود را در زمان باز کردن بازی با پیروزی ۷-۵٫ اما ماریا جداول در مجموعه دوم تبدیل شده، برنده ۷-۵، و پس از آن بسته Sugiyama 6-1 به منظور پیشبرد به جنس است.

نقطه عطف از ویمبلدون برای ماریا آمد در برابر لیندسی داونپورت. آمریکا سخت ضربه حریف جوان خود را ۶-۲ را در مجموعه باز غلبه کرد و کنترل بازی را در سه ماهه دوم بود. این زمانی است که ماریا چند نوجوان می تواند انجام دهد در این وضعیت او شروع به کوبیدن برندگان و مسابقه به جانباز. دقیقه بعد از ماریا به مجبور tiebreaker، که او موفق به کسب ۷-۴٫ با داونپورت مراقبت از زانو درد، ماریا او ۶-۱ بسته برای رسیدن به فینال است.

سرنا ویلیامز،
۲۰۰۲ ESPN مجله

ماریا سرنا ویلیامز در فینال مواجه شده است. شانس در برابر پیروزی نجومی، به عنوان ویلیامز، شش عنوان گراند اسلم را به اینجا اعتباری، همراه با رگه ۲۰-مطابقت برنده در چمن. بهترین امید ماریا را برای رفتن پا به پا با مشت زن آمریکایی بود. او Sugiyama مورد ضرب و شتم و داونپورت هم قدرتمند hitters با آوردن او در بازی، وقتی آنها کمتر از بهترین آنها بود. آیا همان سناریوی بازی سومین بار است؟

در یکی از خیره کننده ترین ناراحتی در تاریخ ویمبلدون، ماریا به پیروزی ۶-۱، ۶-۴٫ نه بازیکن در خدمت خوب است، اما ماریا شانس دوم خود را در خدمت به سراغ نزدیک به ۱۰۰ در زمان مایل در ساعت و ویلیامز در دفاعی نگه داشته است. سرنا، که به وضوح از ریتم خارج شده بود، به نظر می رسید محتوای اجازه شعله ماریا. اما این هرگز اتفاق افتاده است. ماریا سوم جوانترین قهرمان ویمبلدون از دوران باز، و همیشه روسیه را به نفع خود تمام عنوان انگلستان شد.

پس از عنوان خود در ویمبلدون، ماریا که طاقی به بالا ۱۰، و ۱ میلیون دلار درآمد برای پیشی گرفتن تنظیم به زندگی به عنوان یک ستاره ۲۰۰۴-آغاز شد. با استناد به یک نیاز برای استراحت و تجدید قوا، برنامه های خود را به بازی باز چیس JPMorgan و شکن ساحل نیوپورت او لغو شد، اما کلمه خود را نگه داشته و در کلینیک کودکان با پارک های شهر نیوهاون و تفریح ​​اردوهای تابستانی ظاهر شد. او همچنین یک زن و شوهر از دست دادن مشکوک، و احساس خشم از هموطنان خود، که او را برای روسیه در لباس آمریکایی مورد حمله قرار.

ماریا شاراپووا، ۲۰۰۴ آس تنیس

در همین حال، هیچ کس توزیع ماریا عنوان ایالات متحده باز است. ستاره کاملا در ویمبلدون قرار داده بود، و او چهار بازیکن خوب کمین کرده بود. اما در حال حاضر کل تور گانینگ برای او بود. کتاب بر روی ماریا بود که شما می توانید او را با سرعت های مختلف و استراتژی ضرب و شتم، و مری پیرس ثابت زد نهایی پنج بازی از مسابقه خود را در علفزار فلاشینگ برای پایان دادن به شانس ماریا در ۲ عنوان راست گراند اسلم. خدمت دوم ماریا کلیک کردن نیست، و او برای تنظیم خودداری کرد. چهارده دو و گسل بعد، او به تماشای موج پیرس به جمعیت تشویق در ورزشگاه آرتور اش.

هیچ کس در کمپ ماریا وحشت می شد. با استفاده از فشار از خارج باز از راه، او دوباره به کسب و کار از افزودن پیچیدگی به بازی او. به
فصل پایان مسابقات قهرمانی WTA ماریا، آناستازیا Myskina در جنس به راه اندازی یک مسابقه برگشت با سرنا شکست داد. اولین مجموعه او کاهش یافته، و پس از آن منعکس برگشت به حتی مسابقه. پس از تماشای ویلیامز که عضله شکم در خلال جنگ پیروزی در چهار بازی اول را تیره و تار
مجموعه سوم، ماریا آن را مکیده بالا و reeled کردن شش را به عنوان. این مشخص شده تنها برای بار دوم در تمام طول سال با یک بازیکن سرنا پس از از دست دادن مجموعه ای از باز مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

پیروزی ماریا طاقی را به ۵ ابتدای صفحه برای اولین بار، دادن او هیچ نهایی. رتبه بندی برای ۴ سال. او با ۲،۵ میلیون دلار پول جایزه به پایان رسید به بالا تور زنان است.

اگر همه چیز طبق برنامه، ماریا سختتر برای مرعوب کردن در سن ۱۸ سالگی از او خواهد بود
در ۱۷ بود. در این میان، ماریا ثابت کرده است که او بیش از فقط یکی دیگر از
زیبا صورت، او متوجه شد که او خود ادامه خواهد داد به زن را به خدمت
ضرب و شتم در رشته های اصلی است.

MARIA PLAYER

در تنیس، آنها می گویند که برندگان آن را رخ می دهد، در حالی که بازندگان آن اتفاق می افتد. ماریا مشترک به این فلسفه است. هدف او این است که به سرعت دست آوردن کنترل از یک نقطه، پوند توپ را به گوشه ای، و سپس در داخل پایه آمده و حمله به حریف خود است. بهتر است طرف مقابل، ریسک این است و ماریا سریعتر باید

در سطح بالای تنیس زنان، مخالفان ماریا هنوز خطرناک است که در گوشه ای. همانطور که او به سمت شبکه اتهامات، او باید آماده به اجرا رگبار متقابل دادگاه، حمله ناگهانی به پایین خط، یا معامله با جسم شناور کاملا قرار داده شده است. مهمتر از همه، با این حال، او باید ذهنی آماده برای قرار دادن شات بعدی. مربی او، رابرت Lansdorp، خواستار این “حمله کورکورانه” و ماریا در حال حاضر یکی از بهترین این روش است.

خدمت ماریا باعث بسیاری از بازی او است. اولین بار او را خدمت ۱ از آنهایی که بهتر در بازی است، اما هنوز فاقد انسجام است. او نترس، با این حال، برای راه اندازی خدمت به همان اندازه سخت، تا گیرنده می تواند یک نقطه را دیکته هرگز. اگر خدمت دوم ماریا خاموش باشد، سپس او در مشکل است.

به عنوان ماریا دستاوردهای تجربه و توسعه قدرت و انسجام بیشتر، او ممکن است تصمیم بگیرد که رویکرد خود را تغییر دهید. اما در حال حاضر، استراتژی خود را مناسب سکته مغزی او را، به عنوان شاهد تحقیر خود را از سرنا ویلیامز در ویمبلدون.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط میلاد م