پرطرفدارترین تیم فوتبال در فیس بوک

تیم های فوتبال باشگاهی پرطرفدار دنیا نیز در فیس بوک صفحاتی را به خود اختصاص داده اند تا طرفداران خود در سرتاسر جهان بتوانند آنها را دنبال کنند .در این پست سعی شده تا میزان طرفداران هر باشگاه فوتبال را در فیس بوک مقایسه کنیم تا پرطرفدار ترین تیم فوتبال جهان را از دید طرفداران فیس بوکی شان را مشخص کنیم.از آنجایی که تیم های مطرحی چون:بارسلونا،رئال مادرید،منچستر یونایتد،چلسی،آرسنال،آ.ث.میلان،اینترمیلان،یوونتوس و بایرن مونیخ از تیم های پرطرفدار در ایران هستند ،ما تیم های یاد شده را برای مقایسه انتخاب کرده ایم.

از فوتبال باشگاهی اسپانیا تیم های بارسلونا با ۱۲۶۰۸۷۳۸ طرفدار و رئال مادرید با۱۱۴۴۳۳۶۹طرفدار.

از فوتبال باشگاهی انگلیس تیم های منچستر با ۱۱۹۴۹۴۹۵ طرفدار و چلسی با ۴۸۲۶۸۱۹ طرفدار و آرسنال با ۵۲۶۰۲۴۹ طرفدار.

از فوتبال باشگاهی ایتالیا تیم های آ.ث.میلان با ۳۳۴۰۸۹۹ طرفدار و یوونتوس با۱۱۶۱۲۷۲ طرفدار و اینترمیلان با ۲۹۰۸۵۵ طرفدار.

از فوتبال باشگاهی آلمان تیم بایرن مونیخ با ۱۱۶۴۸۸۱طرفدار.

در ادامه چون تیم های پرسپولیس و استقلال هم از تیم های پرطرفدار لیگ داخلی هستند مقایسه ای هم از این دو تیم را می بینید.پرسپولیس با ۴۷۶۹۲ طرفدار و استقلال با ۱۰۱۸۸ طرفدار.

با مقایسه تیم های یاد شده تیم بارسلونا که تیم مورد علاقه خود من نیز بوده و آخرین طرفداری که به جمع طرفداران بارسلونا پیوسته خودم بودم ،پرطرفدار ترین تیم جهان است.این تیم در خارج از محیط فیس بوک هم پرطرفدار ترین تیم جهان انتخاب شد. همچنین از بین تیم های پرسپولیس و استقلال تیم پرسپولیس پرطرفدار ترین تیم در فیس بوک است.در ضمن طبق آخرین نظرسنجی انجام شده در برنامه نود نیز پرسپولیس تیم محبوبم پرطرفدار ترین تیم اعلام شد که نشان میدهد طرفداران فیس بوکی تیم ها ،همان طرفداران واقعی تیم ها در خارج از محیط فیس بوک هستند.
یاد آور می شوم این آمار تا ساعت ۲۰ مورخه ۲۶/۱/۹۰ می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط میلاد م